سئو در زمینه ساده فرآیندی است که به وب سایت های کوچک تا بزرگ کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند و مشتریان بالقوه واجد شرایط را به وب سایت دعوت کنند تا در نهایت آنها را به تبدیل یا خریدار تبدیل کنند.
هر وب سایتی نمی تواند در یک جزیره باشد، به تدابیر، تاکتیک هایی نیاز دارد که به او کمک کند تا قایق را به بازار بالقوه خود ببرد – این همان چیزی است که SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به آن کمک می کند.
اینها 5 دلیل کلیدی هستند که توضیح میدهند چرا سئو برای وبسایتهایی که به دنبال ایجاد پایگاه مشتری عظیم و درآمد بدون سرمایهگذاری زیاد هستند، ضروری است.
1. نرخ مکالمه باید بهبود یابد
وبسایتهایی که با تاکتیکها یا استراتژیهای سئو کار میکنند سریعتر بارگذاری میشوند و تجربه آسانی را برای کاربران در وبسایت ایجاد میکنند. آنها وب سایت ها را برای پیمایش و خواندن آسان می کنند که در نهایت کاتالیزوری برای جلب توجه بازدیدکنندگان و سپس تبدیل آنها به مشترکین، مشتریان وفادار یا بازدیدکنندگان بازگشتی است.
2. آگاهی از برند در افزایش یافته است
سئو به وب سایت های تجاری کمک می کند تا در SERP (صفحات نتایج موتورهای جستجو) گوگل، بینگ یا یاهو رتبه بالایی کسب کنند. این به برانگیختن حضور عالی برند در میان لیست رقبا کمک می کند.
برای یک کسب و کار دیجیتال، موتورهای جستجو راه بسیار خوبی برای کمک به برندها هستند که به همان اندازه قوی تر ظاهر شوند، زیرا مشتریان فقط وب سایتی را باور دارند که رتبه بالاتری دارد و در بین همتایان نیز کاملاً مشهور است.
3. رقابت سخت را حذف می کند
اگر دو کسب و کار از یک نوع در یک صنعت مشابه وجود داشته باشد، وب سایت یکی طبق الگوریتم های گوگل کاملاً بهینه شده است و دیگری نه، به نظر شما چه کسی تعداد زیادی بازدید کننده یا مشتری را پس می گیرد؟ البته اولی.
استراتژی های میزبانی شده توسط SEO بسیار واضح و دقیق هستند و راه دقیقی را که کسب و کار باید در آن راه پیدا کند می داند. این به هر کسبوکاری کمک میکند تا از رقبای خود متمایز شود و در ابتدای کار بتواند تا حد امکان مشتریان بیشتری را به دست آورد.
4. کانال بازاریابی مستقیم برای ایجاد پایگاه عظیم مشتری
سئو یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است که به تنهایی می تواند مشتریان را جذب کند. با صرف چند دلار، کسبوکارها میتوانند به راحتی ترافیک هدفمند وبسایت خود را بدون صرف هزینههای گزاف برای فعالیتهای بازاریابی قدیمی، قدیمی یا پرهزینه جذب کنند. این یک پشت بام است که از تمام ارکان وب سایت مراقبت می کند.
5. وب سایت های کاربر محور تضمین شده است
سئوی قبلی در مورد بهبود رتبه و دید وب سایت بود، اما امروزه بسیار بیشتر از این است. بسیاری از پیشرفتها در این ابتکار اکنون به آن اجازه میدهد تا از تجربه کاربر نیز مراقبت کند.
این تضمین می کند که وب سایت ها نامرتب، تمیز و ساختار خوبی دارند و به اندازه کافی قانع کننده هستند که اقامت بازدیدکنندگان را طولانی تر کند، در نتیجه، تعداد دفعات پرش را کاهش می دهد و همچنین به افزایش بازدید از صفحه می افزاید.
محتوای مرتبط را در وبسایت و اطراف آن ارائه میکند – که واضح، مشکلگشا و به خوبی برای مخاطبان آگاه باشد.
اینها چند مزیتی بودند که توضیح میدهند که چرا کسبوکارها باید فوراً روی روشهای سئو سرمایهگذاری کنند.