آیا به دنبال بهترین نمونه های طراحی پاورقی برای کمک به الهام گرفتن هستید؟
پاورقی ناحیه ای است که در پایین وب سایت شما قرار دارد و اغلب توسط صاحبان وب سایت نادیده گرفته می شود. با بررسی فوترهای عالی وب سایت، می توانید از طراحی الهام بگیرید و فوتر خود را بهبود ببخشید.
در این مقاله، برخی از بهترین نمونههای طراحی پاورقی را به شما نشان میدهیم و بهترین روشها و نکاتی را برای کمک به شما در انجام اقدامات ارائه میکنیم.
چرا طراحی پاورقی خوب وردپرس مهم است؟
فوتر ناحیه ای از وب سایت شما است که در پایین صفحه ظاهر می شود. معمولاً در هر صفحه از وب سایت وردپرس شما وجود دارد.
در اینجا نمونهای از فوتر ما در WPBeginner است که میلیونها خواننده هر ماه میبینند.
از آنجایی که در پایین وب سایت قرار دارد، بیشتر مبتدیان فراموش می کنند که این قسمت را بهینه کنند.
با این حال، فوتر وب سایت شما بخش بسیار مهمی از وب سایت شما است. این به شما امکان می دهد جزئیات مهم و موارد نهایی را در یک مکان نشان دهید.
با سفارشی کردن فوتر خود، می توانید تجربه کاربری کلی وب سایت خود را بهبود بخشید و حتی سایت خود را برای سئو وردپرس بهینه کنید.
بعلاوه، بازدیدکنندگانی که به پایین صفحه اسکرول میکنند بسیار درگیر هستند، بنابراین میتوانید توجه آنها را با یک تماس برای اقدام، صندوق اشتراک ایمیل، یا ارسال آنها به مهمترین صفحات وبسایت خود جلب کنید.
با توجه به آنچه گفته شد، اجازه دهید برخی از بهترین نمونههای طراحی فوتر و بهترین روشها را برای بهینهسازی فوتر به شما نشان دهیم.
بهترین نمونه های طراحی پاورقی وردپرس
ما برخی از نمونههای طراحی بالا و پایین صفحه را گردآوری کردهایم تا به شما کمک کنیم از طراحی برای منطقه فوتر خود الهام بگیرید.
1. WPForms
WPForms دارای پاورقی با انواع لینک های مفید. پیوندهایی را خواهید یافت که به مفیدترین صفحات شرکت، ویژگی های برتر افزونه و پیوندهای مفید وردپرس می روند.
این تضمین می کند که وقتی خواننده به انتهای صفحه می رسد و هنوز سؤالاتی دارد، منابع دقیق مورد نیاز خود را پیدا می کند. همچنین یک نوار هشدار شناور در پایین صفحه با یک فراخوان برای اقدام وجود دارد.
2. OptinMonster
OptinMonster دارای پاورقی است که به خوانندگان پیوندهایی به صفحات مهم شرکت، ویژگی های برتر، پیوندهای محصول مفید و موارد دیگر را ارائه می دهد.
همچنین دارای آیکون های رسانه های اجتماعی ساده، نمادهای اعتماد و لوگوی شرکت برای اهداف برندسازی است.
3. نیل پاتل
نیل پاتل دارای یک پاورقی جمع و جور و ساده است که لینک های ناوبری سریع را به خوانندگان ارائه می دهد. منوی فوتر همان منوی پیمایش در بالای سایت است.
به علاوه، خوانندگان این گزینه را دارند که نیل پاتل را در رسانه های اجتماعی نیز دنبال کنند.
4. مایکل حیات
مایکل حیات یک فوتر ساده و جمع و جور دیگر دارد. تاریخ حق چاپ، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی آسان و پیوندهایی به صفحاتی مانند شرایط خدمات و خط مشی رازداری را برجسته می کند.
درست بالای پاورقی، یک فراخوان برای اقدام برای دانلود راهنمای رایگان خواهید دید که میتواند تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را که به انتهای صفحه میروند تبدیل کند.
5. ReddBar
ReddBar یک فروشگاه WooCommerce با پاورقی است که ثبت نام ایمیل را تشویق می کند. درست بالای پیوندهای پاورقی، یک جعبه ثبت نام عظیم برای خوانندگان وجود دارد.
برخی از پیوندهای مفید شامل پیوند به صفحه سؤالات متداول، صفحه تماس، صفحه قیمت عمده فروشی و موارد دیگر است.
6. Reader’s Digest
در خلاصه خواننده فوتر حاوی اطلاعات زیادی برای بازدیدکنندگان است. پیوندهایی به صفحات دسته بندی آنها، سایر مارک های شرکت، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.
به علاوه، یک جعبه ثبت نام ایمیل چشم نواز برای تشویق بازدیدکنندگان برای پیوستن به لیست ایمیل آنها وجود دارد.
7. IsItWP
IsItWP فوتر یک بخش سریع در مورد آنچه وب سایت در مورد آن است و پیوندهایی به سایت ها و صفحات شرکت دیگر دارد.
همچنین دارای پیوندهای سایت بسیار منحصر به فردی است که به خوانندگان اجازه می دهد تا نوع دقیق محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.
8. تناسب اندام متولد شده
متولد تناسب اندام دارای پاورقی بسیار مینیمالیستی است که بر کمک به خوانندگان برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود تمرکز دارد. پیوندهایی به خدمات ممتاز، منابع رایگان و صفحات شرکت آنها وجود دارد.
علاوه بر این، یک نوار جستجو برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند، همراه با دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی وجود دارد.
9. چاپ نیویورک
چاپ نیویورک یک فروشگاه آنلاین است که در سراسر جهان ارسال می شود. پاورقی آدرس، خدمات و محصولات محبوب آنها را برجسته می کند.
آنها از ساختار پیوندهای خود برای کمک به افزایش سئو محلی و رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می کنند.
10. نالژن
نالژن دارای بخش فوتر تمیز و به خوبی سازماندهی شده است. درست بالای پاورقی، یک جعبه ثبت نام ایمیل ساده وجود دارد.
پس از آن، پیوندهایی به خوبی سازماندهی شده وجود دارد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا محصولات دقیق مورد نظر خود را به همراه پیوندهای مربوط به شرکت پیدا کنند.
11. ProBlogger
در ProBlogger فوتر دارای پیوندهایی به محبوب ترین پست ها، منابع برتر و مشاغل جدید در تابلوی شغلی آنها است.
همچنین یک فرم ثبت نام ایمیل بزرگ مستقیماً بالای پاورقی، و یک منوی ناوبری پاورقی کوچک با گزینه های منوی مشابه با پیمایش سرصفحه وجود دارد.
12. غذاهای دریایی سفارشی
غذاهای دریایی سفارشی یک نام تجاری محبوب در تجارت الکترونیک است که فوتر بسیار متفاوتی دارد. به جای اینکه پیوندهای پیمایش یا صفحه را درج کنند، فقط یک جعبه ثبت نام در خبرنامه ایمیلی دارند.
اگرچه با بسیاری از مارک های دیگر متفاوت است، یک پاورقی مینیمالیستی مانند این می تواند به خوبی تبدیل شود، زیرا هیچ مزاحمت یا اقدام دیگری برای بازدیدکننده وجود ندارد.
13. وب بعدی
وب بعدی دارای پاورقی است که از بقیه وب سایت متمایز است. دارای دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، پیوند به صفحات مهم و موارد دیگر است.
یک بخش اثبات اجتماعی را مستقیماً بالای پاورقی میبینید که در آن آرمهایی از مارکهای معروف و وبسایتهایی که به آنها اشاره یا معرفی شدهاند را نشان میدهند.
طراحی پاورقی وردپرس – نکات و بهترین روش ها
راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه کاربری خود را بهبود ببخشید و فوتر بهتری برای وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنید.
بیایید نگاهی گذرا به برخی از بهترین روشهایی که باید هنگام ویرایش فوتر وبسایت خود در نظر داشته باشید بیاندازیم.
اطلاعات تماس کسب و کار خود را وارد کنید
داشتن اطلاعات تماس درج شده در سایت شما ضروری است. شما باید یک صفحه فرم تماس جداگانه در وب سایت خود داشته باشید تا بازدیدکنندگان شما بتوانند با آنها تماس بگیرند.
با این حال، فوتر همچنین مکان خوبی برای درج اطلاعات تماس شما است، به خصوص اگر مشتریان محلی دارید که به دنبال آدرس فیزیکی شما هستند.
برای کسبوکارهای محلی، هرچه روشهای بیشتری بتوانید اطلاعات تماس، آدرس و حتی ساعات کاری خود را مشخص کنید، بهتر است.
به صفحات وب سایت مهم پیوند اضافه کنید
مهم است که در کل وب سایت خود ناوبری واضح داشته باشید. به همین دلیل است که وب سایت ها پیوندهایی را در فوتر خود قرار می دهند.
میتوانید برای مهمترین صفحات محصول، پستهای وبلاگ برتر، صفحه درباره و موارد دیگر پیوندهایی اضافه کنید.
در مورد با ارزش ترین صفحات وب سایت خود و آنچه بازدیدکنندگان شما مفیدترین آنها را خواهند یافت، فکر کنید.
افزودن و بهینهسازی لینکهای شما همچنین میتواند به شما مزایای سئو و افزایش رتبهبندی موتورهای جستجو را بدهد.
برای بهبود تبدیل ها، اثبات اجتماعی را اضافه کنید
یکی از کارهایی که ممکن است دیده باشید برخی از وب سایت ها در فوتر خود انجام می دهند، اضافه کردن اثبات اجتماعی است. این می تواند به جلب اعتماد مشتری کمک کند و شما را به عنوان یک متخصص در فضای خود قرار دهد.
این می تواند به سادگی یک گواهی مشتری یا لوگوی وب سایت های محبوبی باشد که در آنها به نمایش درآمده اید.
در اینجا در WPBeginner، لوگوهای وب سایت های محبوبی را که مستقیماً در بالای پاورقی وب سایت نشان داده شده اند، برجسته می کنیم.
یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید
وقتی بازدیدکنندگان شما به انتهای وب سایت شما رسیدند، باید به آنها بگویید که دقیقاً چه اقداماتی باید انجام دهند و چگونه باید آن را انجام دهند.
برای برخی از وبسایتها، این یک فراخوان برای ثبتنام در خبرنامه ایمیلی است. برای دیگران، پیوندهایی برای کاوش ویژگی های محبوب محصول، یا حتی یک دکمه فراخوان برای اقدام خواهد بود.
فوتر شما آخرین فرصت برای جلب توجه بازدیدکنندگان و تشویق آنها برای تبدیل شدن به مشترک، مشتری یا صرف زمان بیشتری در وب سایت شما است.
برای نکات بهینه سازی بیشتر، به چک لیست ما در مورد ده موردی که باید به فوتر وب سایت خود اضافه کنید مراجعه کنید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا تعدادی از بهترین نمونه های فوتر را پیدا کنید تا به شما در بهینه سازی فوتر وب سایت خود کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین پلت فرم وبلاگ نویسی و انتخاب های ما در مورد بهترین برنامه های شماره تلفن کسب و کار مجازی برای مشاغل کوچک را ببینید.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.
پست 13 بهترین نمونه طراحی پاورقی وردپرس (+ بهترین روش ها) اولین بار در WPBeginner ظاهر شد.