چگونه بک لینک های قدرتمند بسازیم

بک لینک چیست؟

پیوندهای برگشتی برای پیوندهایی شناخته می شوند که مستقیماً به وب سایت شما پیوند دارند. برای موتورهای جستجو، به عنوان یک جزء رتبه بندی واقعاً مهم در نظر گرفته می شود. این نوع از بک لینک ها بر اساس اعتبار صفحه وب که به سایت اینترنتی شما پیوند می دهد رتبه بندی می شوند، بنابراین هرچه رتبه بندی اصلی صفحه وب بهتر باشد بازدیدکنندگان ارگانیک بهتری به دست خواهید آورد. با توجه به این واقعیت که شما می خواهید رتبه بندی گوگل خود را پیگیری کنید، ایجاد لینک برگشتی برای هر صفحه وب شما ضروری است. هنگام خزیدن، کاری که گوگل و برخی دیگر از موتورهای جستجو انجام می دهند این است که دقیقاً چگونه صفحات شما و با کدام روش پیوند داده شده اند. لینک های برگشتی تنها جنبه رتبه بندی موتورهای جستجو نیستند، اگرچه مطمئناً مهم ترین جنبه هستند.

پیدا کردن همه این بک لینک ها سخت است.

به دست آوردن لینک های برگشتی با کیفیت عالی ساده نیست، با این وجود حقیقت این است که نباید اینطور باشند. روش‌های هوشمند مختلفی برای دریافت این نوع لینک‌ها وجود دارد که می‌توانید به راحتی این لینک‌ها را از وب‌سایت‌هایی با اعتبار بالا به دست آورید. من قصد دارم چندین نوع از این روش ها را به شما ارائه دهم:

1) روش لینک شکسته.

این استراتژی بسیار عالی است، به دلیل این واقعیت که تولید پیوندهای برگشتی یک طرفه فوق العاده است. این دقیقاً نحوه عملکرد آن است: شما با مدیر وب سایتی که درست در جایی که پیوند شکسته ای را کشف کرده اید تماس می گیرید و مشکل را گزارش می دهید. شما سایر سایت های مرتبط را به او پیشنهاد می کنید که پیوند شکسته را تغییر دهد. صفحه وبی که به شما توصیه می کنید واضح است که مال شماست. صاحب وب‌سایت احساس می‌کند که باید به شما لطف کند، بنابراین فرصت برای یافتن لینک بسیار زیاد است. تکنیک دریافت این لینک های شکسته به شرح زیر است:

مطلب پیشنهادی  سئو - سئو چیست؟

شما باید وب سایت های مرتبط را در بازار بیابید که شامل صفحات منابع نیز می شود. شما می توانید این کار را با استفاده از پرس و جوهای گوگل انجام دهید، در اینجا چند مثال خوب وجود دارد:

کلمه کلیدی + پیوندهای شما

کلمات کلیدی + منابع شما

کلمات کلیدی inurl: پیوندها.

برای نشان دادن این موضوع، من به راحتی می‌توانم یک مثال خاص را به شما نشان دهم: اگر در جستجوی سایت‌های اینترنتی «بازاریابی اینترنتی» هستم، از این سؤال Google استفاده می‌کنم: بازاریابی اینترنتی + پیوندها. در حال حاضر، شما می روید و از صفحات وب نتیجه جستجو بازدید می کنید و تمام پیوندهای شکسته را در این صفحه کشف می کنید. یک روش عالی و سریع برای به دست آوردن آن پیوندهای شکسته، استفاده از افزونه Google Chrome ‘Check my Links’ است.

بک لینک

به محض دریافت این نوع لینک های شکسته، با صاحب وب سایت به روشی دلپذیر ارتباط برقرار کنید. حتما خودتان را معرفی کنید و مودب باشید. به مالک سایت اطلاع دهید که یکی از پیوندهای منابع او خراب است، مطمئن شوید که URL دقیق پیوند شکسته را ذکر کرده اید. در حال حاضر، بلافاصله پیشنهاد جایگزینی برای این پیوند است، بدیهی است که شما به سایت اینترنتی خود توصیه می کنید. این تکنیک به طور کلی کار می کند، اما نه همیشه، صاحب وب سایت قطعاً می تواند توصیه شما را رد کند.

2) اینفوگرافیک.

این روش به عنوان یکی از کاربردی ترین رویکردها برای ایجاد ترافیک به سایت شخصی شما و ایجاد بک لینک شناخته می شود. اطلاعات گرافیکی می تواند برای بازدیدکنندگان سایت بسیار ساده باشد و به همین ترتیب اشتراک گذاری آنها بسیار آسان است. دلیل این امر این است که مردم به داده های گرافیکی می خواهند، بنابراین نیاز به این نوع گرافیک ها در حال افزایش است. بسیار ضروری است که هنگام انتخاب اینفوگرافیک خود محتاط باشید. مهمترین عملکرد یک اینفوگرافیک اطلاع رسانی یک داستان به مخاطب هدف شما است، بنابراین هر چه اینفوگرافیک منحصر به فردتر باشد، بهتر است. برای کمک به خود در انتخاب اینفوگرافیک، در مورد روندهایی که این روزها مردم دنبال می کنند مطالعه کنید، با توجه به این داده های آماری، اینفو گرافیک خود را ایجاد کنید. اگر توانایی های گرافیکی ندارید، مطمئناً می توانید یک نفر را استخدام کنید.

مطلب پیشنهادی  اصول کار سئو سایت را بدانید 2021

این روزها، یک مفهوم بسیار نادرست در مورد هزینه اطلاعات گرافیکی وجود دارد. چند نفر معتقدند که سرمایه گذاری در آنها بسیار پرهزینه است. حقیقت این است که این شرایط ضروری نیست. یک تصویر گرافیکی واقعا عالی می تواند به راحتی بین 150 تا 300 دلار هزینه داشته باشد. به دلیل این اطلاعات گرافیکی، به راحتی ممکن است 10 لینک برگشتی به دست آورید. بنابراین اساساً، شما برای هر پیوند 15 دلار می پردازید. در حال حاضر برای 5 بک لینک حساب کنید، هر لینک 30 دلار است درست است؟ اگر اطلاعات گرافیکی شما در مکان صحیح قرار گرفته باشد، این می تواند بسیار ارزان باشد. اگر ویروسی شود، سود در واقع بیشتر است.

مکان‌های زیادی وجود دارد که مطمئناً می‌توانید طراحان را برای توسعه اطلاعات گرافیکی خود به کار بگیرید. 2 مورد محبوب دریبل و فایور هستند. از فیلتر جستجوی ارائه شده توسط این سایت ها استفاده کنید و “گرافیک اطلاعات” را در کادر جستجو قرار دهید. تمام نتایج را جستجو کنید و هر زمان که یک هنرمند بسیار خوب را پیدا کردید روی “من را استخدام کنید” کلیک کنید، با او تماس بگیرید و شکل اطلاعات گرافیکی مورد نیاز خود را شرح دهید. اگر از Fiver استفاده کنید، قیمت اطلاعات گرافیکی به راحتی می تواند حتی از 150 دلاری که قبلاً به آن اشاره کردم ارزان تر باشد.

وقتی اطلاعات گرافیکی خود را کاملاً آماده کردید، باید آن را تنظیم کنید تا دیگران آن را به اشتراک بگذارند. مطمئناً می توانید با ابزاری برای تولید کد جاسازی کار کنید. یکی از بزرگ‌ترین آنها Siege Media Generator است. به محض اینکه همه چیز را آماده کردید، وقت آن است که آن را پراکنده کنید. شما این کار را با ارسال اطلاعات گرافیکی خود در فهرست های اطلاعات گرافیکی منحصر به فرد انجام می دهید. این روزها تعداد زیادی از آنها وجود دارد، فقط آنها را در گوگل جستجو کنید.

مطلب پیشنهادی  پنج استراتژی برای سئوی ارگانیک

آخرین مرحله این است که با افرادی که اغلب به اینفوگرافیک لینک می دهند در تماس باشید. می توانید به راحتی از آنها بخواهید که آنها را در بستر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و نظرات خود را برای شما ارائه دهند. به‌هیچ‌وجه فوراً درخواست بک‌لینک نکنید، این امر بی ادبانه تلقی می‌شود، فقط در صورتی که از اطلاعات گرافیکی شما خوششان بیاید، بدون درخواست شما پیوند خواهند داد.

3) مقالات مهمان.

وبلاگ نویسی مهمان به عنوان یکی از روش های ایده آل برای دستیابی به بازدیدکنندگان وب سایت شما شناخته می شود. پس از اینکه تعداد بسیار خوبی از مقالات با کیفیت بسیار خوب را در سایت های معروف توزیع کردید، مطالب خود را که توسط افراد مجذوب بسیاری خوانده می شود، بدست خواهید آورد که اگر مطالب شما را دوست داشته باشند، مطمئناً به سایت اینترنتی شما خواهند رفت. نکته مهم این است که نه تنها با استفاده از این رویکرد، لینک های برگشتی به دست می آورید، بلکه وضعیتی را دریافت می کنید، که معمولاً در صورت نیاز به افرادی برای خرید محصولات یا خدمات شما بسیار مهم است. این روش به عنوان یکی از بهترین روش ها برای استفاده از روابط شما و همچنین برای تقویت مخاطبان هدف شما در نظر گرفته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن