سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو

هر وقت به سئو اشاره می کنم، مردم همیشه می پرسند سئو چیست؟ SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی صفحه فرود یا وب سایت شما برای موتور جستجوی گوگل است. موتور جستجوی گوگل از الگوریتمی برای جستجوی چند چیز مختلف استفاده می کند تا زمانی که یک فرد مجموعه خاصی از کلمات کلیدی را تایپ می کند، یک وب سایت را در نتایج فهرست کند. کلمات کلیدی همان چیزی است که کاربر اینترنت در موتور جستجوی گوگل تایپ می کند زمانی که به دنبال محصول یا خدماتی است. به عنوان مثال، اگر کاربری به دنبال بهترین شرکت سئو در فینیکس، آریزونا بود، عبارت “بهترین شرکت سئو در فونیکس AZ” را در موتور جستجو تایپ می کرد و نتایجی را که گوگل احساس می کند نیازهای کاربران را برآورده می کند ارائه می شود. جستجوگر سئو به سادگی بهینه سازی وب سایت یک فرد تجاری است تا بهترین نتیجه ممکن برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی باشد.

چگونه شرکت های سئو کلمات کلیدی مناسب برای یک تجارت خاص را پیدا می کنند؟

آنها با استفاده از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل، کلمات کلیدی مناسب را پیدا می کنند. برنامه ریز کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد که مجموعه ای از کلمات یا عبارات کلیدی را تایپ کنید و برنامه ریز به شما خواهد گفت که هر ماه چند بار آن کلمات یا عبارات کلیدی در موتور جستجو تایپ می شوند. شما می توانید هر گونه تغییری از کلمات کلیدی را تایپ کنید و برنامه ریز همچنین کلمات یا عباراتی را که مشابه کلمات کلیدی که در آن تایپ می کنید، نمایش می دهد. این بهترین راه برای فهمیدن اینکه کاربران در جستجوی نوع خاصی از چه نوع زبانی استفاده می کنند است. محصول یا خدمات

مطلب پیشنهادی  سئو - سئو چیست؟

الگوریتم گوگل به دنبال چه چیزی است؟

مهمترین چیزهایی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت شما به دنبال آن است عناوین، چگالی کلمات کلیدی و لینک های برگشتی است. کاشی وب سایت شما باید کلمات کلیدی شما را در خود داشته باشد. فرض کنید یک شرکت بهینه سازی موتور جستجو می خواهد برای عبارت “بهترین شرکت سئو” رتبه بندی کند، عنوان صفحه وب یا پستی که در حال بهینه سازی است باید با آن کلمات کلیدی شروع شود. مانند مثال بالا، “بهترین شرکت SEO در فونیکس AZ”.

گام بعدی پیاده سازی آن کلمات کلیدی در محتوا یا متن صفحه وب یا پست است. چگالی کلمه کلیدی، به این معنی که چند بار آن کلمه کلیدی در متن بیان شده است، معمولاً باید حدود 2-4 درصد باشد تا گوگل متوجه مرتبط بودن آن شود. کلمات کلیدی را چند بار یا زیاد اضافه نکنید زیرا گوگل شما را به عنوان یک هرزنامه یا به اندازه کافی مرتبط نمی بیند. لینک های برگشتی به سادگی لینک هایی از سایت های دیگر هستند که به کسب و کار شما مرتبط هستند. به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهیم یک پست وبلاگی در مورد سئو ایجاد کنیم، زیرا در تلاش هستیم یک لینک برگشتی به یک وب سایت SEO ایجاد کنیم. ما یک پست وبلاگی می سازیم که کلمات کلیدی مرتبط با سئو را در خود دارد و پیوند وب سایتی را که در تلاش هستیم لینک پشتی آن را ایجاد کنیم در متن آن پست وبلاگ قرار می دهیم.

سپس گوگل آن پست وبلاگ را می خواند و متوجه می شود که پستی که ایجاد کرده اید مربوط به وب سایت است و هر دوی آنها کلمات کلیدی مشابهی دارند. اکنون، شما فقط می توانید از هر وب سایتی لینک دهید، آن سایت باید یک سایت با کیفیت بالا با حداقل PR 2 یا بهتر باشد و این سخت ترین قسمت است. هر سایتی به شما اجازه نمی دهد پیوندهایی ایجاد کنید که به سایت های دیگر اشاره می کنند. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، درباره نحوه ایجاد پیوندهای برگشتی تحقیق کنید.

مطلب پیشنهادی  سئو در مقابل گوگل ادوردز - بازاریابی آنلاین

سئو به سادگی راهی برای اتصال جستجوگران به محصولات یا خدماتی است که به دنبال آن هستند. اگر بتوانید عناوین، کلمات کلیدی و پیوندهای پشتیبان خود را به جستجوی کاربر مرتبط کنید، در موتور جستجوی گوگل رتبه بالایی خواهید داشت و مردم می توانند زمانی که به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند که به کسب و کار شما مرتبط است، شما را پیدا کنند. .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن