سئوی محلی چیست و 5 دلیل برای اهمیت آن چیست؟

چیزی که آنلاین نمی دانید می تواند به شما آسیب برساند

چگونه متوجه می شوید که به یک استراتژی سئوی محلی نیاز دارید؟ کلمه انتقادی در این سوال «محلی» است. آیا صاحب کسب و کاری هستید که مشتریان را از صفر تا 15 مایل دورتر جذب می کند؟ آیا مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند تا ده دقیقه رانندگی می کنند تا به کسب و کار شما برسند؟ اگر بتوانید به این سوالات پاسخ مثبت دهید، به احتمال زیاد باید استراتژی سئوی محلی خود را مدیریت کنید.

بنابراین، سئوی محلی چیست؟ و چرا مهم است؟

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی شامل بهینه سازی حضور آنلاین شما برای جذب کسب و کار از جستجوهای محلی در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. با توجه به آمار سئوی محلی Hubspot، 46 درصد از تمام جستجوگران گوگل به دنبال اطلاعات محلی هستند. و 72 درصد از مصرف‌کنندگانی که با استفاده از جستجوی SEO محلی در نزدیکی من به جستجوی یک محصول یا خدمات محلی پرداختند، در فاصله 5 مایلی از فروشگاه بازدید کردند.

بنابراین، آیا سئوی محلی کار می کند؟ اگر شما یکی از آن کسب و کارها بودید، مطمئناً این اتفاق می افتاد. آیا می دانید از کجا شروع کنید؟ برای نشان دادن مزایای تمرکز بر سئوی محلی، ما فهرستی از پنج دلیل ضروری برای موفقیت کسب و کار شما را گردآوری کرده ایم.

5 دلیل برای اینکه سئوی محلی برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است

دلیل شماره 1 – جزئیات کسب و کار شما در مقابل مشتریانی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند ظاهر می شود

روزهای خوب قدیم را به یاد می آورید که صفحات زرد را بررسی می کردید تا کسب و کارهایی را پیدا کنید که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را ارائه می دهند؟ امروزه تنها کاری که انجام می دهید این است که محصول یا خدمات مورد نظر خود را در موتور جستجوی لپ تاپ، دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود تایپ کنید. کسب و کارهایی که آن محصولات یا خدمات را ارائه می دهند ظاهر می شوند. و اگر «نزدیک من» را تایپ کنید، همه چیز را به اندازه کافی نزدیک به شما نشان می‌دهد تا از مکان فعلی‌تان رانندگی کنید.

خیلی نرم آن جستجوهای محلی SEO “نزدیک من” در زمان شما صرفه جویی می کند. فقط آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید، نقشه و مسیرها را بالا بکشید، و شما آماده هستید. اگر به این نتایج به دقت نگاه کنید، خواهید دید که آنها با فهرست های کسب و کار آنلاین پر شده اند، دقیقاً مانند صفحات زرد روزهای گذشته.

مطلب پیشنهادی  سئو در مقابل گوگل ادوردز - بازاریابی آنلاین

وقتی سئوی محلی را با سئوی ارگانیک مقایسه می کنید، هر دو هنوز مهم هستند. شما یک استراتژی بازاریابی محتوا می‌خواهید که به صفحات شما در رتبه‌بندی نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خاص کمک کند (هدف استراتژی‌های SEO ارگانیک). اما سئوی محلی برای مشاغلی که به یک جامعه محلی خدمت می کنند بسیار مهم است. برای شرکت های جهانی که مشتریان را از سراسر جهان جذب می کنند، تا حدودی اهمیت کمتری دارد.

دلیل شماره 2 – استنادهای دایرکتوری آنلاین دقیق به طور مداوم رتبه بندی بسته های ارگانیک و محلی شما را افزایش می دهد

شما باید نام، آدرس و شماره تلفن کسب‌وکار خود را به‌طور دقیق و پیوسته در فهرست‌های رتبه‌بندی شده محلی و فهرست‌های راهنما فهرست کنید. این اطلاعات به عنوان داده های NAP شما (نام، آدرس، تلفن) نامیده می شود. یک ربات موتور جستجو اگر مطمئن باشد که اطلاعات شما سازگار و دقیق است، احتمالاً کسب و کار شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) قرار می دهد.

به نظر منصفانه است. آیا فکر می‌کنید اگر Google شما را به کسب‌وکاری بفرستد که در آنجا نیست یا شماره تلفنی به شما بدهد که دیگر در خدمت نیست، ناامید شوید؟ موتورهای جستجو می خواهند این اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار شما را در مکان های متعددی در سراسر اینترنت بیابند.

هنگامی که آنها آن اطلاعات را در چندین مکان پیدا می کنند – و همه آنها سازگار و صحیح هستند، به داده ها اعتماد می کنند. اما اگر گوگل یا بینگ، برای مثال، داده های گیج کننده و متناقض را ببینند، آن ها را کمتر معتبر و کمتر قابل اعتماد می دانند. بنابراین، موتورهای جستجو به احتمال زیاد شما را به نفع کسب و کاری با داده های NAP سازگارتر دور می زنند.

دلیل شماره 3 – سایت کسب و کار شما پیوندهای بیشتری را از سایت های معتبر و قابل اعتماد دریافت می کند

بک لینک ها یا لینک هایی که از وب سایت های معتبر و معتبر به سایت شما اشاره می کنند، نقش اساسی در سئو دارند. آنها وجود وب سایت شما را تأیید می کنند و ثابت می کنند که سایت شما یک نیروی قابل دوام در دنیای گسترده اینترنت است. علاوه بر این، برخی از سایت های استناد دایرکتوری یک فیلد URL وب سایت را به لیست های خود اضافه می کنند و این URL ها را به عنوان پیوندهای ‘dofollow’ نمایش می دهند. که ارزش لینک ارزشمند را به سایت شما منتقل می کند. موتورهای جستجو از بک لینک ها برای تعیین اعتبار دامنه شما استفاده می کنند و سئوی شما را تقویت می کنند (برخلاف لینک های ‘nofollow’، که خوب هستند اما به شما اهمیتی نمی دهند).

مطلب پیشنهادی  6 راه برای اینکه روابط عمومی آنلاین شما به سئو کمک کند

آیا می خواهید راه عالی دیگری برای گرفتن بک لینک در حالی که کار ارزشمند دیگری برای ایجاد کسب و کار خود انجام دهید؟ به اتاق بازرگانی محلی یا سایر گروه های تجاری بپیوندید. با انجام این کار، یک پیوند محلی مرتبط به وب سایت شما ارائه می شود و می توانید در رویدادهای محلی شبکه کنید. در حالی که در این رویدادها هستید، ممکن است فرصت های تجاری یا حتی بیشتر بک لینک را انتخاب کنید.

علاوه بر این، اگر فروشنده دارید یا ارائه دهنده محصول هستید، ممکن است بخواهید آنها به وب سایت شما نیز لینک دهند (البته با پیوند dofollow).

دلیل شماره 4 – کسب و کار شما به صفحه اول نتایج موتورهای جستجو نزدیک تر خواهد شد

دایرکتوری های کسب و کار آنلاین مقدار زیادی از املاک و مستغلات را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) اشغال می کنند. در نتیجه، کسب‌وکارهای محلی که در فهرست فهرست‌هایشان فهرست می‌کنند، بالاترین صورت‌حساب را در جستجوهای جستجوی محلی دریافت می‌کنند. اگر در آن لیست ها نیستید …

شما باید بدانید که چگونه می توانید کسب و کار خود را در این فهرست های کسب و کار نقل قول های محلی فهرست کنید زیرا کسب و کار ارزشمند خود را از دست خواهید داد. و چیزی که آنلاین نمی دانید می تواند به شما آسیب برساند.

شما ممکن است بهترین پیتزا را در شهر داشته باشید، اما اگر مردی که در سراسر شهر به دنبال “پیتزا نزدیک من است” شما را پیدا نکند، می‌رود پیتزای خود را از رقیب شما بخرد. و این ما را به دلیل شماره 5 می رساند.

دلیل شماره 5 – کسب و کار شما فرصت هایی برای بررسی های شخص ثالث به دست خواهد آورد

در اینجا سه ​​ستون اصلی برای رتبه بندی خوب در بسته نقشه محلی Google آورده شده است.

  • ارتباط

چقدر کلمات کلیدی یا موضوعاتی را که مشتریان بالقوه شما در وب سایت شما جستجو می کنند، هدف قرار می دهید؟

  • برجستگی

کسب و کار شما در فضای آنلاین چقدر برجسته است؟

  • نزدیکی

کسب و کار شما چقدر به مشتریان بالقوه ای که در جستجوی محصولات یا خدمات شما هستند نزدیک است؟

مطلب پیشنهادی  بهینه سازی موتورهای جستجوی دندانپزشکی (SEO) - بهترین راه برای ارتقای فعالیت های دندانپزشکی شما

ما ارتباط و نزدیکی را لمس کرده ایم. اکنون زمان آن است که در مورد برجستگی صحبت کنیم: شهرت مثبت و نظراتی که کسب و کار شما در اینترنت از آن برخوردار است. موتورهای جستجو چگونه این اطلاعات را پیدا می کنند؟ بسیاری از نقل‌قول‌ها و دایرکتوری‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند که نظرات خود را ارسال کنند و تجربیات خود را با کسب‌وکارهای محلی درجه‌بندی کنند.

اگر خدمات عالی ارائه دهید، کسب و کار شما از این مزیت اضافه بهره مند خواهد شد. اما برای دریافت نظرات خوب کافی نیست. شما نیز باید به آنها پاسخ دهید. و اگر بازبینی منفی دریافت کردید، از آن ناراحت نشوید. فقط مطمئن باشید خونسردی خود را حفظ کرده و به درستی پاسخ می دهید. برای حل مشکل در اسرع وقت تلاش کنید. حتی یک عذرخواهی ساده بهتر از عدم پاسخگویی است.

نکات بیشتر برای سئوی محلی

سئوی محلی برای چندین مکان، همه مکان‌های پرسنل خود را از جمله نام کامل، آدرس و شماره تلفن در صفحه تماس با ما در سایت خود فهرست کنید.

برای کسب‌وکارهایی با 10 مکان یا کمتر، نام کامل، آدرس و شماره تلفن هر مکان را در پاورقی سراسر سایت فهرست کنید.

اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند به راحتی شماره تلفن شما را در وب سایت شما پیدا کنند – و اینکه روی دستگاه های تلفن همراه قابل کلیک است.

همانطور که می خواهید در دایرکتوری ها ثابت باشید، اطمینان حاصل کنید که داده های NAP شما در تمام صفحات وب سایت شما سازگار است.

اگر کسب و کار شما چندین مکان را ارائه می دهد، به یک صفحه جداگانه با محتوای منحصر به فرد برای هر سایت نیاز دارید. از کپی و چسباندن از یک صفحه به صفحه دیگر خودداری کنید.

سئوی محلی خود را به نوع کسب و کار خود سفارشی کنید

بنابراین، چیزی که آنلاین نمی دانید می تواند به شما آسیب برساند. اگر کسب و کار شما بر روی یک استراتژی سئوی محلی کار نمی کند، پولی را روی میز باقی می گذارید که رقیب شما در سراسر شهر می گیرد.

سئوی محلی به خوبی کار می کند، اما درست مانند سئوی ارگانیک به زمان و صبر نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها یک آژانس سئوی محلی را استخدام می کنند تا همه قطعات را کنار هم بگذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن