پشتیبانی

حساب کاربری

فروشگاه ما

همکاری با ما

Blog

خانهسئو سایتآموزش سئوسئوی املاک و مستغلات برای مبتدیان

سئوی املاک و مستغلات برای مبتدیان

دنیای املاک و مستغلات در حال گذر از تغییرات شگرف است و منظور من تحولات بازار فعلی نیست که ناشی از تغییر از بازار فروشنده به بازار خریدار است.

مستقل از سطح قیمت، خرید و فروش خانه ها همیشه در جریان است. اما نحوه جستجو و یافتن خانه توسط مردم در میانه یک تغییر چشمگیر است. اینترنت اکولایزر بزرگ است اما همچنین تمایز بزرگ است.

افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند از دستاوردهای شما آگاه نیستند، در ابتدا همه با هم برابرند. اگر وب‌سایت شما طراحی و خدماتی را ارائه ندهد که مردم از آن استقبال می‌کنند، آنقدر نمی‌مانند تا متوجه شوند. اینجاست که می توانید خود را متمایز کنید.

اما طراحی و عملکرد یک مسئله ثانویه برای مشکل چگونگی پیدا کردن در وهله اول است. از قیاس وب سایت هایی که کارت ویزیت آنلاین هستند استفاده کنید. کارت‌های ویزیت جدید نه در بالای شمع، بلکه در پایین آن سپرده می‌شوند. مشتریان در حال برداشتن کارت ویزیت از بالای انبوه هستند. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو به تلاش هایی برای انتقال کارت های ویزیت به سمت بالا می پردازد تا مشتریان بتوانند سایت خود را از طریق موتورهای جستجوی محبوب پیدا کنند.

بنابراین شما یک وب سایت جدید دارید. بنابراین شما اساساً کارت ویزیت خود را چاپ کرده اید اما هیچ کس نمی داند چگونه آنها را پیدا کند. یا حتی جالب تر از آن، شما حتی نمی دانید که آیا کسی کارت ویزیت شما را برمی دارد یا خیر و شما نمی دانید که آیا کارت ویزیت شما هنوز در انبوهی است یا خیر.

من سئو را به عنوان تلاشی برای جابجایی هدفمند وب سایت برای قرار گرفتن بالاتر در صفحه نتایج در پاسخ به پرس و جو در طیف وسیعی از موتورهای جستجو تعریف می کنم.

اما هزاران موتور جستجو در آنجا وجود دارد. درست است، واقعی. اما همه به جز 3 مورد به تلاش های بهینه سازی شما بی ربط هستند. گوگل، یاهو و MSN حدود 98 درصد از جستجوهای انجام شده در اینترنت را کنترل می کنند. روی سه موتور جستجوی بزرگ تمرکز کنید و بقیه از خود مراقبت خواهند کرد.

چه چیزی برای بهینه سازی وجود دارد؟ هدف این است که توسط افرادی که به دنبال چیزهایی هستند که شما در وب سایت خود ارائه می دهید، پیدا شوند. هنگامی که افراد جستجو می کنند، این کار را به صورت متنی با جستجو در یک عبارت یا عبارت جستجو انجام می دهند. برای اینکه بتوانید سایت خود را بهینه کنید، ابتدا باید بدانید که برای کدام کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی می خواهید پیدا شوید. از آنجایی که من در آسپن، کلرادو املاک و مستغلات را تمرین می کنم و عبارت جستجوی مناسب می تواند “املاک آسپن” باشد.

مطمئن شوید که کلمات کلیدی و عبارات خود را در صفحه اصلی خود تکرار می کنید. مهم ترین عبارت کلیدی را به عنوان یک عنوان و با فونت درشت تایپ کنید.

درک این نکته مهم است که موتورهای جستجو، سیستم های کامپیوتری خودکاری هستند که توسط انسان برنامه ریزی شده اند تا محتوای وب را بدون دخالت انسان ارزیابی کنند. این بدان معناست که نتایج جستجو بر اساس چیزی است که الگوریتم کامپیوتر نامیده می شود. این اساساً مجموعه ای از دستورالعمل ها برای رایانه در مورد چگونگی ارزیابی معیارهای خاص و ترجمه نتایج به ترتیب اهمیت است. مهم ترین وب سایت اول، کم اهمیت ترین وب سایت در آخر.

هنر و علم بهینه سازی برای موتورهای جستجو این است که بفهمیم موتورهای جستجو در یک سایت خوب به دنبال چه چیزی هستند و سپس آن را به موتور جستجو ارائه دهیم. الگوریتم موتور جستجوی گوگل احتمالا صدها معیار مختلف را بررسی می کند. این به قدری پیچیده است که حتی مهندسان داخل گوگل نیز تصویر کامل را نمی دانند. خوب ممکن است بگویید، چگونه هیچ یک از کارمندان Google نباید بدانند چه کار کنند؟

اساسا مهم ترین اصولی که باعث می شود یک وب سایت خوب شناخته شود. به عنوان مثال، گوگل از یک مفهوم ریاضی اختراع شده استفاده می کند که آن را “Page Rank” در ریشه سیستم های خود می نامند. پیوندها به عنوان رأی در نظر گرفته می شوند. هر چه لینک های بیشتری به یک وب سایت اشاره کنند، آن وب سایت باید اهمیت بیشتری داشته باشد. هر چه وب سایت مهم تر باشد که به وب سایت دیگری رای می دهد، وزن آن رای بیشتر می شود.

بنابراین، سعی کنید مردم را وادار کنید تا به وب سایت شما لینک دهند. مهم است بدانید که لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی که موضوعی مشابه با وب‌سایت شما دارند، مهم‌تر از پیوندهایی از وب‌سایت‌هایی هستند که متناسب با موضوع نیستند. پیوندهای سایر وب‌سایت‌های مرتبط با املاک و مستغلات برای وب‌سایت من مهم‌تر از پیوندهای وب‌سایت‌هایی هستند که اسباب‌بازی‌ها را تبلیغ می‌کنند.

موتورهای جستجو مانند وب سایت های غنی از محتوا هستند. هر چه تعداد صفحات با محتوای مفید بیشتر باشد بهتر است. وبلاگ ها روشی عالی برای جمع آوری محتوای عالی در مورد موضوع در یک دوره زمانی هستند. این موضوع از آنجایی که موتورهای جستجو مانند وب سایت هایی که به طور منظم محتوای تازه دارند، اهمیت بیشتری دارد.

DMOZ.org یک دایرکتوری کامپایل شده توسط انسان از وب سایت ها است. دستورالعمل های آنها را به دقت بخوانید و وب سایت خود را به دسته بندی مربوطه ارسال کنید. یاهو و گوگل از این دایرکتوری استفاده می کنند و به لیست شدن کمک می کند.

یک نقشه سایت ایجاد کنید و فایل xml را روی وب سرور خود قرار دهید. نقشه سایت اساساً یک لیست طولانی است که شامل تمام صفحات وب شما در قالبی است که توسط برنامه های کامپیوتری مورد استفاده موتورهای جستجو برای مرور وب قابل خواندن است. به این برنامه ها «ربات» یا «عنکبوت» می گویند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام صفحات وب سایت شما را پیدا کنند. به یاد داشته باشید، هر چه موتور جستجو صفحات وب بیشتری را بداند برای شما بهتر است.

موتورهای جستجو نمی توانند محتوای خاصی را بخوانند. محتوای گرافیکی یکی از این موارد است. اگر سایت شما عمدتاً از تصاویر تشکیل شده باشد، موتور جستجو متوجه نخواهد شد که سایت شما در مورد چیست و بنابراین آن را در نتیجه جستجو ارائه نخواهد کرد. مطمئن شوید که سایت شما دارای متن غنی است.

وب سایت املاک و مستغلات می تواند صفحاتی برای زیرمجموعه های مختلف در منطقه مورد خدمات داشته باشد. وبلاگی در مورد ملک هفته بنویسید. بخشی از “سوالات متداول” را بگنجانید. در مورد خودتان بنویسید و به مردم یک بیوگرافی از خود بدهید. فرآیند خرید و فروش را توضیح دهید. ارائه آمار فروش لیست ادامه دارد.

برنامه ای مانند “رتبه بندی وب پیشرفته” را برای جستجوی موتورهای جستجو برای نتایج جستجوی حاوی کلمات کلیدی خود دریافت کنید. وقتی شروع به دیدن نتایج می کنید، بهینه سازی سرگرم کننده است. اما جستجوی دستی وب‌سایت خود در نتایج جستجو کار فشرده‌ای است و برای یک برنامه خودکار کار خوبی است.

هنگامی که اصول اولیه را پشت سر گذاشتید، انجمن های وب و چند کتاب در مورد سئو را بخوانید. این رشته دائما در حال پیشرفت است و ما هزاران چیز بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

قدیمی تر

سئو کپی رایتینگ چیست و چه چیزی نیست

جدیدتر

آیا می خواهید یک متخصص SEO حرفه ای شوید؟ در اینجا چگونه است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
دسته بندی محصولات
دنبال کردن :