آیا می خواهید یک متخصص SEO حرفه ای شوید؟ در اینجا چگونه است!
اگر محتوای بازاریابی خود را تولید می کنید، میزان کلیک روی صفحه شما اهمیت دارد. در نقطه ای که ترافیک طبیعی افزایش می یابد، درآمد احتمالی نیز افزایش می یابد. وقت گذاشتن برای تبدیل شدن به یک متخصص در سئو یک بخش اساسی از هر طرح بازاریابی تجاری پربار است.
ممکن است در حال تبادل حرفه باشید یا به سادگی شروع کنید. شاید، شما یک بازاریاب دیجیتال یا معمولی هستید که امیدوار است چیزهای دیگری را بیابد. صرف نظر از این، مهمترین چیزی که هر متخصص سئو می داند این است که سئو به معنای “بهینه سازی وب سایت” است. سئو عمل تولید محتوا برای ایجاد میزان و ماهیت ترافیک به صفحه وب شما از طریق نتایج طبیعی در موتورهای جستجو است.
موتورهای جستجو دارای الگوریتمهایی هستند، «خزندهها» که صفحات صفحه وب شما را بررسی میکنند و صفحات شما و دیگران را در یک SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) مرتب میکنند. تمرین سئو شامل درک اصول خزنده ابزار جستجوی وب برای اطمینان از بالا رفتن هدایای شما در بالاترین نقطه SERP اصلی است.
تا جایی که می توانید بخوانید
از آنجایی که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال پیشرفت هستند، نوشتن سئو زمینه ای است که به طور مداوم در حال تغییر است. ثابت ماندن در مورد هر گونه به روز رسانی در Google و درک اختراعات نرم افزاری فعلی آنها مفید است.
یک ابزار مفید برای باز کردن رازهای پشت موتور، نگاه کردن به مقاصدی مانند میزگرد موتورهای جستجو است. در اینجا، نویسندگان با SEO آشنا میشوند و SEM (بازاریابی موتورهای جستجو) گردهماییها و رشتههایی را درباره مضامین SEM ایجاد میکنند. اگر به دنبال اطلاعات و بحث در مورد باگها و آزمایشهای جدید گوگل هستید، این سایتی است که باید به آن نگاه کنید.
Search Engine Land پلتفرم فوق العاده دیگری برای آشنایی با آنچه متخصصان صنعت در مورد روندهای فعلی موتورهای جستجو می گویند است. آنها حتی دارای محتوای خاص موتور جستجوگر سئو هستند که در آن می توانید از تضاد بین بهینه سازی در گوگل و بینگ مطلع شوید.
2. دست به کار شوید
کل آن خواندن سئو می تواند به ناچار اضافی و گیج کننده باشد. از مهلت زمانی لذت ببرید و با مطالعه مستقیم برخی از آماده سازی ها یا شرکت در یک دوره SEO شرکت کنید.
شما هرگز بدون آموزش در سئو پیشرفت نخواهید کرد. آماده سازی دستیاران و دوره ها روشی باورنکردنی برای به دست آوردن تجربه واقعی بدون خرید محصول است.
3. هم تحلیلگر و هم خلاق باشید
بهینه سازی وب سایت یک زمینه استثنایی است که محتوای اختراعی را با درخواست های محاسبه شاخص وب ترکیب می کند. یک متخصص سئو محتوا را با رویکرد نمایش دو بعدی تولید می کند. آنها باید سعی کنند با این دو فرد و موتورهای جستجو صحبت کنند.
دو نوع استاد سئو وجود دارد – توسعه دهنده و بازاریاب. توسعه وب “خزیدن” صفحات را بهبود می بخشد، در حالی که زاویه بازاریابی دیجیتال باعث می شود عناوین، پیوندها و دیکشنری ها سئوی دوستانه بیشتری داشته باشند.
صرف نظر از اینکه افراد چقدر از آنچه شما می نویسید قدردانی می کنند، در صورتی که به بالاترین نقطه SERP نرسد، بسیار بعید است که باعث کشش و ایجاد ترافیک ارگانیک شود. پس مجدداً، هیچ کس نیازی به درک محتوا یا خرید آیتمی ندارد که توسط انبوهی از کلمات کلیدی برای سوء استفاده از الگوریتم گوگل احاطه شده است.
نتیجه
در دنیای گسترده بازاریابی دیجیتال، تمرین سئوی شما ضروری است و پیروی از این راهنما، صفحات شما را در بالاترین نقطه جستجوی SERP قرار می دهد. تفکیک اسرار گوگل چندان دشوار نیست و با درک این موضوع، دانش کمی کسب کرده اید و اکنون در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص سئو هستید.